Beczka asenizacyjna nowa

Nasze zbiorniki wykonane są ze szczególną starannością

MATERIAŁY PIERWSZEJ JAKOŚCI- stosujemy tylko pełnowartościowe materiały pierwszej jakości

SPOINY SPAWALNICZE mocne i schludne, precyzyjne cięcie laserem w technologii CNC.

ŚRUTOWANIE całego zbiornika wraz z podramówką i podporami

OCYNK- Zabezpieczenie antykorozyjne farbą z wysoką zawartością CYNKU – zalecana dla środowiska morskiego

POWŁOKA EPOKSYDOWA- zbiorniki zabezpieczone minimum 2 warstwami powłoki epoksydowej

LAKIER NAWIERZCHNIOWY- wysokiej jakości powłoka o zwiększonym połysku

LAKIER BEZBARWNY- dodatkowe zabezpieczenie farby nawierzchniowej oraz efekt głębszego połysku i nasycenia koloru. Dzięki temu zabiegowi kolor nie płowieje i nie matowieje

Zbiornik:

Pojemnoś od 5m3 do 24m3-stal gat.1, grubość blachy 6mm

Zbiornik wzmocniony obręczami z ceownika hutniczego 50 (w zależności od długości zbiornika 4-6szt + 1szt na dennicy)

Przegroda falochronowa w środku zbiornika 1-3szt. skręcana z możliwością wymiany

Dennice oblowane z jednego arkusza blachy- stal gat.1 o grubości 6mm

Tylna dennica otwierana na bok (bez konieczności użycia ciężkiego sprzętu i podpierania). Skręcana ze zbiornikiem ośmioma śrubami M24. Przylega szczelnie do zbiornika dzięki uszczelce umieszczonej w gnieździe.

Zbiornik osadzony jest na 2, 3 lub 4 specjalnie zaprojektowanych do danego pojazdu podporach. Wszystkie elementy podpór wycinane są z blachy gat.1, o grubości 6mm w

Technologii CNC laserem co gwarantuje wysoką dokładność wykonania. Całość jest szczelnie spawana.

Całość śrutowana, zabezpieczona antykorozyjnie farbą ze zwiększoną zawartością cynku i powłoką epoksydową. Polakierowana nawierzchniowo farbą w wysokim połysku a następnie warstwą lakieru bezbarwnego.

Osprzęt zbiornika:

Zawory czerpalne z mosiężnymi zasuwami 4” i złączkami strażackimi w przedniej i tylnej dennicy. Opcjonalnie w przedniej dennicy 2szt (prawa i lewa strona zbiornika)

Zawór pływakowy mosiężny włoski- 2 kulowy rozbieralny

Zbiornik przelewowy z wziernikiem i zaworem spustowym

Pompa i dodatkowy osprzęt:

Pompa Jurop wg. wytycznych klienta

Filtr wstępny Jurop z kolektorami przyłączeniowymi dedykowanymi do pompy

Zawór bezpieczeństwa podciśnieniowy

Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy

Manowakuometr

Przystawka odbioru mocy załączana włącznikiem pneumatycznym w kabinie (z przełożeniem jeżeli zajdzie potrzeba)

Pompa napędzana hydraulicznie lub przekładnią pasową (przeniesienie napędu przez wał kardana)

Belka ledowa ze światłem ostrzegawczym na dachu pojazdu

Lampa ledowa ze światłem ostrzegawczym na tylnej dennicy

Halogen ledowy (światło robocze) na tylnej dennicy

Przeźroczysty wziernik rurowy fi60 z boku zbiornika

Wziernik szklankowy na tylnej dennicy 1-4szt.

Aluminiowe rynny do transportu węży ssawnych

Okleina odblaskowa na boku zbiornika i dennicy tylnej

MEGA TRUCK SERVICE

  • Grzędy, Al. Krakowska 28,
    05-555 Tarczyn
  • tel.: +48 600 48 09 01
  • tel.: +48 600 48 09 02
  • e-mail: megatruck@megatruck.pl


398 km / 5 słupek trasy E7


Zobacz też naszą ofertę na OtoMoto >