Nasze zbiorniki wykonane są ze szczególną starannością
MATERIAŁY PIERWSZEJ JAKOŚCI- stosujemy tylko pełnowartościowe materiały pierwszej jakości
SPOINY SPAWALNICZE mocne i schludne, precyzyjne cięcie laserem w technologii CNC.
ŚRUTOWANIE całego zbiornika wraz z podramówką i podporami
OCYNK- Zabezpieczenie antykorozyjne farbą z wysoką zawartością CYNKU – zalecana dla środowiska morskiego
POWŁOKA EPOKSYDOWA- zbiorniki zabezpieczone minimum 2 warstwami powłoki epoksydowej
LAKIER NAWIERZCHNIOWY- wysokiej jakości powłoka o zwiększonym połysku
LAKIER BEZBARWNY- dodatkowe zabezpieczenie farby nawierzchniowej oraz efekt głębszego połysku i nasycenia koloru. Dzięki temu zabiegowi kolor nie płowieje i nie matowieje
Zbiornik:
Pojemnoś od 5m3 do 24m3-stal gat.1, grubość blachy 6mm
Zbiornik wzmocniony obręczami z ceownika hutniczego 50 (w zależności od długości zbiornika 4-6szt + 1szt na dennicy)
Przegroda falochronowa w środku zbiornika 1-3szt. skręcana z możliwością wymiany
Dennice oblowane z jednego arkusza blachy- stal gat.1 o grubości 6mm
Tylna dennica otwierana na bok (bez konieczności użycia ciężkiego sprzętu i podpierania). Skręcana ze zbiornikiem ośmioma śrubami M24. Przylega szczelnie do zbiornika dzięki uszczelce umieszczonej w gnieździe.
Zbiornik osadzony jest na 2, 3 lub 4 specjalnie zaprojektowanych do danego pojazdu podporach. Wszystkie elementy podpór wycinane są z blachy gat.1, o grubości 6mm w
Technologii CNC laserem co gwarantuje wysoką dokładność wykonania. Całość jest szczelnie spawana.
Całość śrutowana, zabezpieczona antykorozyjnie farbą ze zwiększoną zawartością cynku i powłoką epoksydową. Polakierowana nawierzchniowo farbą w wysokim połysku a następnie warstwą lakieru bezbarwnego.
Osprzęt zbiornika:
Zawory czerpalne z mosiężnymi zasuwami 4” i złączkami strażackimi w przedniej i tylnej dennicy. Opcjonalnie w przedniej dennicy 2szt (prawa i lewa strona zbiornika)
Zawór pływakowy mosiężny włoski- 2 kulowy rozbieralny
Zbiornik przelewowy z wziernikiem i zaworem spustowym
Pompa i dodatkowy osprzęt:
Pompa Jurop wg. wytycznych klienta
Filtr wstępny Jurop z kolektorami przyłączeniowymi dedykowanymi do pompy
Zawór bezpieczeństwa podciśnieniowy
Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy
Manowakuometr
Przystawka odbioru mocy załączana włącznikiem pneumatycznym w kabinie (z przełożeniem jeżeli zajdzie potrzeba)
Pompa napędzana hydraulicznie lub przekładnią pasową (przeniesienie napędu przez wał kardana)
Belka ledowa ze światłem ostrzegawczym na dachu pojazdu
Lampa ledowa ze światłem ostrzegawczym na tylnej dennicy
Halogen ledowy (światło robocze) na tylnej dennicy
Przeźroczysty wziernik rurowy fi60 z boku zbiornika
Wziernik szklankowy na tylnej dennicy 1-4szt.
Aluminiowe rynny do transportu węży ssawnych
Okleina odblaskowa na boku zbiornika i dennicy tylnej